شنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۶
به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خوش آمديد.
حديث روز
امام علی علیه السلام :
هر كه خدا را مرشد و خيرخواه خود بگيرد، به توفيق دست يابد.
نمایش انتقادات و پیشنهادات
To enable this module please download and install "RS-Monials" component from Here
نمایش اسکرولی انتقادات و پیشنهادات
This module is exclusively designed to use with RSMonials component. To enable this module please download and install "RS-Monials" component from here
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

روش تنظيم و ارسال شكايت

شكايت بايد متضمن هويت كامل، نشاني، كد ملي و كد پستي شاكي همراه با دلايل باشد.  پس از وارد كردن مشخصات مرکز و متن شكايت خود و ديگر اطلاعات مورد نياز در سامانه، از سوي سيستم يك شماره پيگيري براي شما صادر ميشود كه به وسيله آن ميتوانيد در همين سامانه و در هر لحظه از مرحله رسيدگي به شكايت خود در اداره رسیدگی و پاسخگویی به شکایات آگاهي كسب نماييد. در نگهداري و عدم افشاي اين شماره به ديگران توجه نماييد. در صورت ارسال اعلاميه و يا گزارش از سوء جريان اداري شماره پيگيري در اختيار قرار نميگيرد.

شما ميتوانيد از روشهاي ذيل براي ارسال شكايات خود استفاده نماييد:

1- مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و يا پايگاه موجود در سایت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به آدرس http://shmu.ac.ir   و انتخاب گزينه «سامانه رسيدگي و پاسخگویی به شكايات و اعلامات» و تكميل اطلاعات فرم مربوط.

 

2-تماس تلفني با شماره 3390034 در صورت تماس با این شماره  اطلاعات مورد نياز  در اختيارتان قرار خواهد گرفت. در صورتي كه شاكيان محترم به شبكه جهاني اينترنت دسترسي نداشته باشند مي‌توانند از طريق تماس با شماره تلفن 3390034 از آخرين وضعيت شكايت خود خبرگيري نمايند.

براي ارسال شكايت (مواردي كه شخصاً ذينفع آن بوده و از اين اداره خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود ميباشيد)اينجا و براي اعلام هر گونه سوء جريان اداري(به عنوان يك شهروند آگاه با حس مسووليت اجتماعي) اينجا كليك كنيد.