يكشنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خوش آمديد.
حديث روز
امام علی علیه السلام :
اندكِ دنيا، بهتر است از بسيار آن و آنچه به قدر كفايت باشد، شايسته ‏تر است از آن مقدار كه به نابودى آدمى انجامد.
نمایش انتقادات و پیشنهادات
To enable this module please download and install "RS-Monials" component from Here
نمایش اسکرولی انتقادات و پیشنهادات
This module is exclusively designed to use with RSMonials component. To enable this module please download and install "RS-Monials" component from here
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

چند توصيه

·     در صورتي كه قبلاً شكايتي به سازمان بازرسي كل كشور ارسال نموده‌ايد و پرونده شما در حال رسيدگي است و يا گزارشي از سوء جريان اداري ارايه نموده ايد، از ارسال مجدد شكايت يا گزارش خودداري نماييد. ضمناً پيگيري شكايت‌هاي خارج از اين سامانه كه قبلاً به اداره ارسال شده است از طريق مراجعه حضوري و يا تماس تلفني با تلفن 3390043 امكان‌پذير است.

·   به شكايت‌هايي كه قبلاً به سازمان بازرسي كل كشور ارسال شده است و مجدداً از اين طريق ارسال مي‌شود ، رسيدگي نخواهد شد.

·     شكايت‌هايي كه داراي اطلاعات ناقص و يا نادرست بوده و يا مشخصات شاكي ناقص و يا هويت وي احراز نشود، رسيدگي نخواهد شد.

·     اكيداً درخواست مي‌گردد شكايت خود در چند موضوع را در يك شكايت نامه ارسال نكنيد. به عبارتي ديگر در صورتي كه از يك مرکز و يا چند مرکز در يك موضوع و يا در چند موضوع شكايت داريد؛ براي هر يك از مراکز و براي هر يك از موضوعات يك فرم شكايت تنظيم و ارسال نماييد.

·     در صورتي كه جمعي از اشخاص حقيقي يا حقوقي و يا يك شخص حقوقي به ثبت شكايت در سامانه تمايل دارد بايد مشخصات يك فرد حقيقي به نمايندگي از اشخاص در فرم شكايت درج شود؛ در غير اين صورت به شكايت رسيدگي نميشود.

·         مسووليت قانوني مطالب اظهارشده بر عهده شاكي خواهد بود.

·         تكميل اطلاعات براي فيلدهاي ستاره‌دار اجباري است.

·         متن شكايت خود را حداكثر در 1500 كلمه معادل تقريبي 3 صفحه A4 تنظيم نماييد.

·     باتوجه به محدوديت زماني درنظر گرفته‌شده براي ايجاد ارتباط با سرور درفضاي اينترنت به هنگاه ورود اطلاعات، شايسته است در ابتدا متن شكايت خود را خارج از اين سيستم تايپ نموده و به هنگام تكميل اطلاعات شكايت نامه خود، آن را در محل متن شكايت كپي نماييد.

·     كساني كه امكان استفاده مستقيم از اين سامانه را ندارند، با تماس با تلفن 3390034 مي‌توانند از خدمات اپراتوري اداره رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بهره‌مند شوند.