شنبه, ۰۵ فروردين ۱۳۹۶
به سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خوش آمديد.
حديث روز
امام علی علیه السلام :
هر كه خدا را مرشد و خيرخواه خود بگيرد، به توفيق دست يابد.
نمایش انتقادات و پیشنهادات
To enable this module please download and install "RS-Monials" component from Here
نمایش اسکرولی انتقادات و پیشنهادات
This module is exclusively designed to use with RSMonials component. To enable this module please download and install "RS-Monials" component from here
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات

مدیریت بازرسی ،ارزیابی عملکردو پاسخگوئی به شکایات، بعنوان یکی ازمدیریت های ستادی دانشگاه و زیر نظر مستقیم رئیس دانشگاه در محورهای ارزیابی عملکرد، بازرسی از واحدهای تابعه دانشگاه و نیز پیگیری شکایات مرتبط با ارائه خدمات مختلف در واحدهای مذکور ایفای نقش می کند .

این مدیریت در راستای وظیفه نظارتی خود ، عملکرد کلیه واحدهای تابعه دانشگاه را بطور محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی قرار داده و گزارشات خودرا پس از بررسی کارشناسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات موجود ، بصورت مستقیم به رؤیت ریاست محترم دانشگاه و یا معاونین ذیربط می رساند . تا با دریافت نظرات ارشادی ایشان تا حد امکان نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد .

بر اساس قوانین موجود ارتباط مستقیمی با دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین اداره کل بازرسی استان سمنان داشته و حسب مورد گزارشاتی را به منظور پیگیری اصلاح­­­ قوانین یا آئین نامه های ناقص یا مغایر با هم برای مراجع ذیربط ارسال می کند .

تعریف پاسخگوئی به شکايات
پاسخگوئی : عبارت است از پذيرش مسئوليت نتايج و پيامدهای حاصل از عملکرد دستگاه و ارائه پاسخ شفاف در قبال وظايف انجام شده و نشده به ذينفعان.
شکايات : درخواست احقاق حق شهروندان از نقض يا نقص قوانين و مقررات ، عدم اجرای ضوابط در دستگاه اجرائی و ميزان کميت و کيفيت ارائه خدمات در مقايسه با استانداردهای خدمات عمومی.